Пятница, 25.07.2025, 23:39
Вітаю Вас Гість | RSS

Мій сайт

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 3
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог файлів


Конспект інтегрованого заняття “Скоро сонечко пригріє , потечуть струмочки…”
10.02.2020, 16:06

Конспект інтегрованого заняття “Скоро сонечко пригріє , потечуть струмочки…

(мовленнєвий розвиток , сенсорний розвиток, художньо-продуктивний розвиток (конструювання)

Тема 1. Показ на фланелеграфі авторської казки “ Як Зима з Весною зустріли

Мета: учити дітей зосереджувати увагу на змісті твору, активізувати мовленнєву діяльність дітей промовлянням окремих слів і фраз , учити відповідати на запитання розвивати силу голосу через наслідування.

Тема 2: Дидактична гра “ Пускання кораблика “ Мета : нагадати дітям властивості паперу ( м’який , поки не розмокнув , не тоне).

Тема 3 Аплікація Кораблик .

Мета : учити дітей складати ціле зображення з окремих елементів , закріпити назву геометричної форми (трикутник ).

Обладнання : папір , заготовки для аплікації з кольорового паперу, пазли з геометричних фігур.

Хід заняття

(Діти сідають півколом на стільчики. Вихователь сідає навпроти.)

Вихователь. Діти послухайте розмову між Зимою та Весною а я покажу вам цю історію на фланелеграфі.

Якось каже Зимі Весна:

-Сестро тобі пора!

А Зима Весні у відповідь :

-Ні ! Ні! Ні !

Каже Весна тоді :

-З даху капає вода ?

-Так ! Так ! Так !

-Тануть гірки у дворах?

-Ах ! Ах ! Ах !

-А на річці тріснув лід ?

-Ось так ! ( читаю вірш іще раз і ставлю запитання )

Зима хотіла йти ? ( Ні. ) З даху що капає? (Вода .) Що на річці тріснуло? (Лід.) Правильно , молодці !

( проводжу із дітьми дослід щодо властивостей паперу та його взаємодії з водою.)

Діти , а хочете я зроблю вам кораблик ? ( Так.) Що у мене в руках ? (Аркуш паперу.) Правильно. Який він , торкніться його? (М який.) А якого він кольору? (Білого.) Спробуйте зім’яти аркуш. (Діти по черзі мнуть аркуш, переконуючись , що він мнеться.) Тепер я зроблю кораблик з паперу , а ви подивитесь .(Роблю кораблик і пропоную його пустити в ємність з водою.)

Що робить кораблик? (Пливе.) Він не тоне , тому що він зроблений з паперу – паперовий . Який кораблик? (Паперовий.) Правильно .Давайте його залишимо на воді , а потім подивимось , що з ним станеться .

(проводжу роботу з конструювання.Діти сідають за столи , де попередньо підготовлені для кожної дитини в тарілочці по одному квадрату і по три трикутники.Показую на фланелеграфі , як складати кораблик.)

Вихователь : Зараз ми з вами зробимо кораблик з геометричних фігур .(Показую геометричну фігуру – квадрат.) Як називається ця фігура ? (Квадрат. ) Правильно . У квадрата є кути . ( Показую. ) Біжить пальчик, уколовся , далі біжить , знову уколовся , далі біжить - уколовся , далі біжить - знову уколовся . ( Кладу квадрат на фланелеграф. Потім показую трикутник.) Яка це фігура ? ( Трикутник .) У трикутника є кути? ( Так .) А якого він кольору ? ( Червоного .) Квадрат якого кольору ? Правильно , теж червоного .Беремо трикутник і приставляємо до квадрата з одного боку , беремо інший і приставляємо з іншого боку . От і вийшов у нас човник .(Показую синій трикутник.) А цей трикутник якого кольору ? ( Синій .) Правильно . Цей трикутник буде вітрилом . Приставляємо його до квадрата вгорі . Ось який гарний човник вийшов ! Пливи , човнику !( діти самостійно під моїм наглядом викладають зображення човника з геометричних фігур .)

Ось які гарні човники у вас вийшли. Дуже красиві . Молодці !

 

 

 

 

Категорія: Виховна робота | Додав: ksusha091275 | Теги: сенсорний розвиток, Мовленнєвий розвиток, КЗ ЗДО Пролісок, інтерговане заняття
Переглядів: 135 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2025
Сайт створено у системі uCoz