Вторник, 29.07.2025, 01:51
Вітаю Вас Гість | RSS

Мій сайт

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 3
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог файлів


Конспект заняття в старшій групі на тему: «Ялиночка»
10.02.2020, 15:45

Конспект інтегрованого заняття в старшій групі  «Ялиночка»

Мета:сприяти становленню суб єктивно-ціннісного ставлення до тваринного та рослинного світу лісу ;розвивати конструктивне , вербальне , просторово-образне мислення , уяву ;розширювати й поглиблювати знання дітей про хвойні дерева, будову дерева, ознайомлювати з нетрадиційним способом малювання посипання сіллю, розвивати емоції й міміку; учити радіти з результатів роботи.

Матеріали:картина «Хто як зимує?»; зображення хвойних дерев; аркуш, фарба, волога гнчірка, серветка, сіль, вода для миття пензля.

Хід заняття

1. Створення позитивного настрою.

Вправа «Здрастуй!»

Здрастуй, сонце золоте!

Здрастуй, небо голубе!

Здрастуй, деревце мале!

Здрастуй, чистий білий сніг!

Привітала я вас усіх!

(Діти виконують нахили уперед, начебто кланяються один одному, вітаючись.)

2. Мотивація діяльності.

— Скажіть, будь ласка, яка зараз пора року? Як ви здогадалися?

— Які опади найчастіше бувають узимку? Що можна сказати про сніг?

— Чим вкриваються річки й озера узимку? Який буває лід?

— Назвіть, будь ласка, зимові місяці.

  1. Розглядання картини «Хто як зимує?»

Бесіда за принципом «Закінчи речення»

Але, що це? Падає сніг з ялинової гілки.
Зірвала шишку і ласує спритна … (білка).
Як називається будинок у білки? … (дупло).
Вдалині промайнула руда і пухнаста … (лисиця).
Вона поспішає в свою теплу … (норку).
А під ялинкою, у заметі сховався …(заєць).
Він поміняв свою шубку, але навіщо він це зробив? … (щоб бути непомітним, невидимим).
А де будинок у зайця? … (під кущем).
Що їсть заєць взимку? … (кору з дерев).
Ходять, нишпорять, що шукають сірі … (вовки).
Як називається будинок у вовка? … (лігво).
Спить під заметом міцним сном клишоногий … (ведмідь).
Чому він спить? … (немає їжі).
– У всіх звірів є свій будинок.
А навіщо потрібен будинок? … (жити, ховатися від негоди, відпочивати).

Висновок: значить ліс для звірів – це рідний і улюблений будинок.

– А як ви думаєте, ліс потрібен тільки звірам і птахам? А людям ліс потрібен? Навіщо? (Збирати гриби, ягоди, відпочивати, кататися на санках, на лижах, подихати свіжим повітрям та милуватися красою лісу).

Ось і я гуляла по нашому лісі, дихала свіжим повітрям і милувалася деревами, які вони гарні взимку, в снігових шапках і шубках. А найбільше мені сподобалося одне дерево. А яке, відгадайте:

Що ж це за дівчина?
Ні швачка, ні майстриня
Нічого сама не шиє,
А в голках круглий рік.
(Ялинка)

— Як виглядають дерева взимку? (Тихі, замріяні, вкриті снігом, як ковдрою, одягнені в снігові шуби, дрімають під сніжною ковдрою.)

Давайте послухаємо історію про ялинку.

Зібралися лісові тварини на галявину до ялинки, щоб прикрасити Її. Аж бачать — дроворуби зібралися рубати дерево. Лісові жителі прогнали дроворубів і встигли порятувати ялинку. Якби ж усім ялинкам так щастило! Як було б гарно. А в оселях нехай стоять собі штучні деревця або намальовані. А якщо хтось іще не вміє малювати ялинку, ми навчимо!

4. Фізкультхвилинка «Під снігом»

На ялинку сніг спадав, (Присідання.)

Голочки їй лоскотав, (Згинання пальчиків.)

Гілочки додолу гнув, (Нахили до кожної ноги.)

В білу шубку загорнув, (Імітація з махами рук.)

Щоб ялинка мила

Спала, не тремтіла. (Імітація.)

5. Образотворча діяльність.

— Сьогодні ми з вами виконаємо цікаву роботу намалюємо ялинку, але з використанням нетрадиційної техніки малювання посипання сіллю.

Виконання роботи:

– Розташувавши вертикально аркуш, знайдіть його серединку.

– Малюємо ялинку

– Доки фарба не висохла, посипати малюнок сіллю, яка надасть роботі зернистості

6. Рухлива гра «Ялинка».
Одна дитина стоїть в середині кола та тримає в руках бубон.
Вихователь з дітьми стають в коло обличчям до «ялинки» і виконують відповідні рухи, проказуючи:
Ой, ялинко зелененька,
Ти була колись маленька,
А тепер ти ось яка-
І висока , і струнка.
Ось така, ось така-
І висока, і струнка.
Біля тебе ми, ялинко,
Заспіваєм пісню дзвінко,
Візьмем руки у бочок,
Затанцюєм гопачок.
Ялинко, пограй з нами!
«Ялинка» з бубном стає між двома дітьми. За командою діти оббігають коло в протилежні сторони. Хто перший підбігає і вдаряє в бубон – той переможець.

7. Перегляд та обговорення дитячих робіт.

Виставка дитячих робіт. Діти розповідають про свої роботи. Вихователь дякує дітям за малюнки і відзначає, що кожен зміг створити неповторний образ ялинки.

 

 

Категорія: Виховна робота | Додав: ksusha091275 | Теги: ялиночка, старша група, КЗ ЗДО Пролісок, Інтегроване заняття
Переглядів: 123 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2025
Сайт створено у системі uCoz