Среда, 23.07.2025, 05:09
Вітаю Вас Гість | RSS

Мій сайт

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 3
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог файлів


Конспект заняття з розвитку мовлення «На допомогу лісовим звірятам»
10.02.2020, 15:12

Конспект заняття з розвитку мовлення в 2-ій молодшій групі

Тема: «На допомогу лісовим звірятам»

Програмовий зміст:

Зв’язне мовлення: продовжувати вчити описувати дику тварину, вчити розрізняти частини тіла,розвивати вміння запам’ятовувати окремі віршовані рядки вчити дітей розмовляти чітко, зрозуміло, не поспішаючи, достат­ньо голосно. Підтримувати й розвивати діалогічне мовлення дітей.

Привчати дітей розповідати словами про те, що вони ба­чать. Вчити відповідати на запи­тання дорослого (Хто це? Що робить? Який? Яка) розповідати за картинкою або про бачене двома-п’ятьма фразами.

Словник: збагачувати словник прикметниками що характеризують особливості зовнішнього вигляду та повадки . Розвивати здатність слухати і розуміти мову дорослого, зверне­ну до всіх дітей.

Вводити в активний словник дітей слова ввічливості та узагальнюючи слова (українською мовою). Вчити вживати узагальнюючи слова: “тварини”, «дикі тварини».

Вчити звуконаслідувальним словам: “кап-кап”, “та-та-та” тощо.

Активізувати словник дитини знайомими словами «доброго ранку», «до побачення», прикметниками, що характеризу­ють величину предмета, колір, смак, форму.

Звукова культура: Розвивати мовленнєве дихання вчити робити видих через рот плавно та протяжно, уміння промовляти слова з різною силою голосу. Вправляти у правильній вимові шиплячих, свистячих та сонор­них звуків. Розвивати інтонаційну виразність мовлення. Вправляти дітей у звуконаслідуванні.

Граматика: вчити відповідати на запитання який?, яка?

Матеріал та обладнання: Листочок з завданням, ялинки, дерева, іграшка зайця, ведмедя, ілюстрація (фотокартка) їжачка, муляжі овочів та фруктів,кошики, плоскі кошики кольорові,гриби кольорові до гри, д/г «Великому – велике ,маленькому-маленьке», «Хто,що це?», «Доберімо за кольором».

 

Хід заняття

 

1.Сюрпризний момент

В: Подивіться дітки що це в нас на підвіконні, до нас залетів осінній листочок, але він не простий на ньому щось написане. До нас пишуть звірята з лісу, вони просять нас завітати до них та допомогти їм підготуватись до зими. Допоможемо звірятам?

Вирушаємо в подорож на поїзді:

Ми з вами їдемо на потязі, давайте покажемо як їде потяг: чух-чух-чух, ту-ту-у-у.

Ось ми з вами приїхали в ліс, а коли на вулиці маленький морозець, то в нас з ротиків іде …(пар), давайте подивимось чи є морозець (дмухаємо).

Давайте уявимо собі як ми гуляємо по лісі і в нас під ногами шарудить листячко (ш-ш-ш) промовляємо та тремо долоні.

Дітки, що ви тут бачите?

Дерева. Які вони? (зелені, маленькі, високі)

Вони одинакові? (ні)

Скільки великих? (одне)

А маленьких? (багато)

Хто сховався під ялинкою?

Добрий день зайчику! Ти нас кликав до себе, ось ми і прийшли. А чому ти такий сумний? (Каже мені на вушко) Діти, а зайчик хоче з вами погратися, давайте ми пограємо з зайчиком.

 

2.Р\гра «Зайчики сіренькі сидять»

Вих-ль: Зайчик який? (довговухий) чому ти плачеш?

А я здогадалась, він назбирав моркви і розсипав. Дітки, морквинки однакові? (ні, великі та маленькі)

 

3.Д.Гра «Великому – велику, маленькому-маленька» (морква)

Давайте допоможемо зібрати, великі великому, а маленькі маленькому (робота дітей).Зайчик просить нас допомогти правильно поділити моркву між його друзями. Молодці дітки, зайчик дякує вам. Тепер зайчик не буде голодний, зможе і своїх друзів почастувати.

До побачення зайчику. Вирушаємо далі.

Знаходжу записку-прохання від їжачка, бо йому вже час впадати у сплячку, їжачок залишив нам свою фотокартку.

«Без стежинок та доріжок по лісу крокує їжак

Гриб несе великий, фиркає. Ось так….(коротке [Ф])

Діти, давайте розглянемо фотокартку їжачка, ми його запам’ятаємо та вгадаємо коли він навесні прийде до нас в гості.

Їжачок який?

Яка в нього мордочка, очі?

що він робить?

що в нього на спинці?

що ви знаєте про їжачка?

Молодці малята, а ви знаєте що їжачок покликав нас на допомогу щоб ми йому допомогли з його урожаєм він зібрав урожай, але корзинки впали та перемішались, давайте допоможемо йому, складемо овочі в одну корзинку, а фрукти в іншу (під час сортування).

в мене яблуко яке?

а в тебе?

4.Артикуляційна гра

Ах як смачно

Ось.. (яблуко)

ми кусочок відкусили (широко відкрили рот,клац)

Пожували та-та-та-та (жуємо, та-та та-та)

Проковтнули АМ! (широко відкрили рот Ам)

Дуже смачноно (глибоко вдихнули)

Ароматно –АХ (Видих)

Дивовижно приємно. (облизати нижню и верхню губу)

Попрощались з Їжачком

Діти, подивіться, що це за сліди? До кого вони нас приведуть? Йдіть за мною. Ось ми і прийшли. Ці сліди привели нас до ведмежої барлоги.

Поки ми з вами йшли, ведмідь почав готуватись до зими погляньте ведмедик заготовляє грибочки давайте йому допоможемо (поділити гриби на плоскі кошики за кольором, при цьому вказуючи колір).

О які молодці, а тепер як ми допомогли ведмедику в нього залишився час щоб пограти з нами.

 

5.Рухлива гра «У Ведмедя в борі»

Тепер тихесенько повертаємось до групи нехай ведмедик готується до сну нехай спить, аж до весни.

 

6ідсумок заняття

Дітки, а ви підійдіть до мене, тільки тихесенько, щоб не розбудити Ведмедика, скажіть мені, будь ласка, куди ми ходили? Кого бачили? Що вам сподобалось?

А мені сподобались ви, бо були слухняні, уважні, турботливі. Нагодували звірят, пригостили Зайчика, Їжачка, допомогли Ведмедику. Я гадаю, що ви сподобались Лісовим мешканцями. Хто пам’ятає як називаються тварини які живуть в лісі «Дикі тварини», вони вам дуже вдячні за все. Настав час повертатись до групи.

Давайте попрощаємось з Лісовими мешканцями, з гостями. До побачення. (повертаємось до групи на потязі; Чух- чух –чух.)

 

 

Категорія: Виховна робота | Додав: ksusha091275 | Теги: Красноріченське, розвиток мовлення, заняття в молодшій групі, КЗ ЗДО Пролісок
Переглядів: 122 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2025
Сайт створено у системі uCoz